Tuesday, July 29, 2008

gampang

1 result for: gampang
Indonesian: mudah, gampang
courtesy of the kamus.

agak confuse kenapa tittle hari ini begitu..mungkin terlalu byk perkataan gampang kedengaran sepanjang vakasion from bandung ke jakarta again? baru2 ni. yes, again, almost like every year la kena kunjung kota yg penuh kesesakan lalulintas. Ya Allah! sgt la machet! i know, ada yg menanti2 gue utk apdet blog yg super-poyo ni. baca! jgn tak baca pulak!

n yes. i will not post my reports on d vacation now, sbb agak panjang dan mnarik utk taip skarang ini.
waduhh..

masuk2 opis, i took about 2 hours to clear up my emails yg sudah menimbun utk 4 hari bekerja tu. dlm 250 emails tau!

n 1 thing happened today dat i hope dat i will never regret doing it. salah hantar email. salah recepient. bole? dah la email agak gosip. lepas tu, d 'wrong recepient' sudah fwd email tu sama 'kungcu2' yg mmg suka cakap blkg, pastu, bermuka2...tak suka kan? n now they were saying dat 'tak sangka ye email ni dia yg tulis'. bla blabla..n d story goes on like until i dunno until where la kan..ha,kan dah kluar bahasa keagakan-emosi ni..bahasa bertaburan kan..omg! dia ingat aku takde perasaan sgt ke..am i too lame?..sokay.i know dat im not always like this but,pls..u know dat i sent wrongly to u,so pls..ntah la..salah aku gak sbb gopoh sgt nk gosip..demit! arghh biarlah! like i care!

aha! fatimah in reading..i know u just found out dis super-poyo blog ni..thanx for dropping by. i know u lef me!

ptg tadi, dpt 1 beg adidas, 1 sluar adidas, 2 baju nike, 1 windbreak, 1 tshirt tm, 1 pair of epro, 1 pair of knee guard.ohoo..dun get me wrong..saya bukan layak ke sukan olimpik di bejing ye..jauh skali dong..semua pendapatan tu bersempena dgn sukan karnival TM kat lumut wikens ni. im playing NETBALL! yeaahhaa! sungguh super lama tak main netball. last dat i can recall..when i was in alpha year (1999). tu pun sbb ada lwn inter faculty utk bdak2 fosee. mase tu,kurus. skrang suh lari 5 court pon, nafas dah bunyik2..poyo betul ni..
takpe. yg penting aku terpilih ke sukan tu.

sbenanye baru abes tgk sindarela. aku baru tau ni final episod. cda nangis! jgn gelakkan plis!

dah la, enuf la about arini.

oohh..di saat ni, saya amat windu kan en gbi. cepatla video callsss gue!


machet = traffic jam / kesesakan lalu lintas
machet total (total tu sebut to-tallLLL, L tu beria sket) = jam teruk

2 comments:

Anonymous said...

machet nya total ya?!

elina jolie said...

ahaks...bodohlah ko cda...PERLU KE nak stress kan perkataan TOTALLL dgn LL melampau tuh??

jgn perasan everybody lef u weih...hehehe...but u know u lef me rite? eheks..