Saturday, August 16, 2008

buronan cinta

sampai ke harini aku masih tidak tahu apekah maksud buronan tu..ape yeee? el, tolong cekidaut!

aku sgt suka dgn melodi buronan cinta ni. tah. catchy kot. joget lambak pon aku suka. melodi2 lagu flava,phyne ballerz, indigo, d lima..byk yg bes..kan kan kan..aku rase, olahan KRU ni superb la. mmg derang ni kreatif inovatif. bagus la korang. cicakman pon aku sukee.. tgk wayang ok!

ari ni, nothing much hapen. dok umh, kemas2 umah. umah saya masih dlm keadaan 'hanky panky'..sgt lah besepah. progres : almost 70% dah. cepatla siap..tak thn dgn habuk-mabuk ni..

kami ada famili diner esok malam. mkn sifud! cra nak ajak pegi jeram.


3 comments:

Anonymous said...

ko suke kan nak share2 crita2 watak2 kegemaran aku kan...??

takpe la...caring is sharing.

mommy kam said...

shida!!!!!!!!! 2nd time dah salah guna hanky panky nih :p

cdalan said...

this time, hanky panky is on purpose!