Wednesday, October 29, 2008

haiper-aktif

things had been pretty hectic in the office. today, had a FUN discussion. discussed specifically about business plan 2009. brainstorming session la konon.. entah kenapa, i over reacted to 1 of d topics. mcm2 idea inovatif yg kluar. sampai la my boss, 'shida, apsal arini idea2 u bernas2. u simpan sampai u nak chow from here eh?' ha..mcm2 term la kuar.. salem, breakaway la, sivaji d boss la, momento la.. fyi, this year, saya dpt boss yg sporting. sporting here meaning.. dia tak penah tanya nape ko lambat dtg ke, ilang ke, MIA ke..as long as your keje delivered, ON TIME. dia mmg sempoi. plus, last week, dia ada panggil saya semata2 nak btau dat dia ada candidates to take over my place + portfolio. i know ini takde kena mngena dgn saya, but dia suh aku call org2 itu, n ala2 probe. tgk org tu ok ke tak. i feel honoured, u know!

kesakitan batuk saya, masih belum baik. masih batuk terKONG-KONG kat opis tu..oh, tidak kira dimana ye sebenanye. too bad. esok, saya akan pergi doktor!

baru balik dinner di uptown bersama2 rakan2 teves (except adat..sob..sob..sob..) si tanjung nak makan westerrrnn.. sbelum makan, singgah di cimb, saya nak bank in cek. ada sorang jejaka yg sangat dicurigai gerak-gerinya. bdak2 ni takut saya kena bom dlm bank tu je.. (korang, aku tau korang syg aku..uhukk). sepanjang2 perjalanan pergi dan balik, mcm2 lawak yg spontan terpacul dari mulut saya. antaranya..taktik utk melayakkan diri dapat SPBT (tau tak ape tu? skim pinjaman buku teks..hahhahah! tah mane dtg idea tu..). di kala nak balik tu, tiba pulak si farid kamil bersama rakan2. mau makan nasi ayam berlado barangkali. kjadian haiper ni, mungkin kerana overdose kafein nescafe.. (had 3 cawan arini..mai secawannnn!!!) but, i've been very hyper lately.. wonder why..

byk je sebenanye nak update, tapi sbb terlalu byk nak tulis, byk jugakla yg tak tertulis. so lupakanlah.

dah la. esok pagi nak pegi klinik, pastu ada apoiment dgn 3 customer starting 10am.

4 comments:

a mother of two said...

bilakah che cda akan memulakan kerja baru?

cdalan said...

cik enun,
efektif 1 dis.

Anonymous said...

cda..kalau farid kamil jumpa aku arini..mesti kantoi aku pakai baju semalam...hahaha..macam la dia perasan kan... =p..
si tanjung ... abbr nyer ialah TG. hahahahah...poyo

Anonymous said...

shida terlalu hiper. buat lawak yg perlu disekeh2 je rasenye. farid kamil tak sedekah kat pakcik pemintak sedekah yg merokok dengan rokok cap dunhill. ish ish.