Monday, December 1, 2008

tarikh

mengingati tarikh itu penting. tak kire tarikh itu adalah tarikh hari lahir, tarikh kematian, tarikh mula kerja baru, tarikh tender notice, tarikh accident, tarikh mati roadtax, tarikh apoiment doktor dan byk lagi la tarikh2 kejadian yg kite kadang2 ingat. atas reason ape tu, masing-masing. to me, there are dates dat i remember, partly bcause i purposely remember d dates n partly it was unconciously registered dalam kpala otak ni. n i would say i am good at numbers as dates associate with numbers... oh lupa, kadang2 there are nice dates yang aku rasa on purpose, easy for others to remember, eg weding quack 080808 (kenapakah quack menjadi contoh n i remember her weding date? kire annivesary date dia la kan?? bukan quack saje, tatapi kyra, shadi, kak rusni). see!! tak pasal2, aku akan mengucapkan tahniah pada tarikh2 keramat org lain.

ape yg cuba aku tekankan di sini ialah, tarikh 30nov08. wat hapen? i attended kursus kat tampin. awal pagi dah bangun dan bertolak ke tampin bersama2 cik fadzlin (bukan u eh, fazlin!) utk melawat tapak.


seharian suntuk di tampin. ohooo! n 1 more! a fren of mine, dia btau dat dia dah exclusive dgn seseorang yang juga a fren of mine. cayalaaa korang! ai laiiikkkk!!! taniah buat kamu berdua. smoga mendapat kaf-ba-ra-kaf-alif-ta-nun dari tn sukery dan tn kamardin. add notes, sila la cuba benti hisap kok tu. im tired tgk lu asik nk beli rokok (penah ke aku tgk kejadian itu?)

alamak. dah 730. sy perlu bergegas mandi dan segalanya. ada temujanji-kedua-dgn-jaja jap lagi. tbc.

6 comments:

Anonymous said...

hahahhaa. sewiitttttt. thanks.

dan juga..sila la berenti isap okok. sapa ni?sapik eh?sapik, cda suh u berenti isap okok. hehehe.

sharkpitt said...

shida...good advice.thanks.

dazzling 948 said...

sesi semalam perlu di improvise...
xpuas siot..
munah kata aku sesuai sebagai zaiton sameon pula..
adekah aku sudah x ramlah ram lagi??
:((

cdalan said...

yee????? tapi lagu siti pujaan opismate ko tu mmg ko FAILLL!!!! itu yg patut diimprovise!

dazzling 948 said...

aku dah tau kekuatan aku adalah spt zaiton sameon, ramlah ram, tetty kadi, julie remie, dan paling best ELYANA kkk.. aku jua bleh juge lagu faradhiya, fauziah latip dan fauziah idris...hahahah...

tpi ko ttp JINBARA!!hahahaha

cdalan said...

wehh..ngantuk aku tahap cipan. ini suma gara2 balik umah mkn lunch tadi. mak aku masak sodappp! besnye opis dkat ngn umah. indahhhh!!!!!