Tuesday, January 27, 2009

bangkok update again

im kinda malas to type it here. and taking the advantage of jaja's loonnnnnnnnnngggggggg, (i bet) complete and most well elaborated entry, you might as well read jaja's blog. full of emotions and information (not forgetting our kind taxi guide). pictures are uploaded (also jaja's) too! (fuuhh, sungguh mengambil kesempatan ni..sori ja!)

ini adalah hasil penjaringan aku kat bangkok. memang bengkok betul la duit aku. but still managed to have extra of 1000baht by d time nak balik malaysia. most of them are souvenirs utk org lain plus demam 1 1/2 hari.
end of my pembaziran.

10 comments:

dazzling 948 said...

hahahah...
pembaziran tahap maksima nie..
seb baik jugak demam 1.5 days...
ade hikmahnye..
aku ade lgi 500bth nie...
how to spend??
keekkeke

cdalan said...

500b tu, ko pos aje la kat mr james tu!

Anonymous said...

apa mende yg ko bli tu? aku nye souvenir ada tak? hehehe

mommy kam said...

besnya jalan2.. aku skang ada excess baggage payah dah nak jalan2 camtu.. nk kena pilih2 tempat.. huhuhuh..

cdalan said...

byk kan? entah ada ke entah takde souvenir utk dinna. huhuu..

kem, adam suka soping mcm mami dia tak?

rawsktar said...

gila shopping sakan weihhhhh..aku mau salah satu brg atas katil. thanks.

sharkpitt said...

saje nak type
"saje nak type"

cdalan said...

anies, habuan utk ko takde. almaklumlah demam di perantauan..

sapik, saje nk taip ke saje nak type? wat type?

Anonymous said...

wah wah.. kes shopping sampai demam ni.. :D Good job cda~

Bila tah nak sampai Bangkok ni.. teringin sgt nakgi floating market tu

Anonymous said...

cda, ade souvenir lebih tak? haha