Friday, January 2, 2009

saya ditanda!

shaq!!!!! nape tag aku? malas btul nak layan bendalah tag ni. haiyoh! takpela. since dah masuk tahun baru ni, aku layankan je la. kata nak jadi a better shahida. hikhik.

1. Senaraikan 10 perkara ttg org yg tag kamu

i. dah kenal dia sejak sekolah menengah.
ii. ada sepasang mata yg kuyu, ala-ala gafild
iii. dated nini for yearssss
iv. pastuh, dated irina (aku tak knal) tapi kami penah tserempak kat wayang summit few years back kan? ye, aku masih dgn mamat itu.
v. kini, dating anies, yang aku juga kenali.
vi. ada moment-moment masa naik ketapi kat KTM KL dolu2
vi. dia penah dtg umah aku. mami aku masih ingat dia ok. mungkin kerana 1st impression dia.
ape lagi? (ohh..im bad at remembering things mcm ni..)
vii. dia ada belog (of kos la ada kan. takkan nak tag pakai sms???)
viii. sekarang ialah seorang pelaut tegar dan beropis tetap di kelana jaya
ix. suka aktivit luar pintu

fuhhh..

2. Tuliskan novel kegemaran kamu

entah. i read whenever, whatever i feel to read. takde yang spesifik.

3. Listkan 5 bende yang kamu sayang

a) gadgets : tev (ini nama henpon), mike (leptop)
b) buku pemberian akema.
c) amer munawer aka whoop-whoop jr. - ini nama kereta
(ngade2 sungguh ada nama untuk yg bukan-bukan.dun care lah!)
d) handbag cokelat prada
e) dan selebihnya,aku tak terlist kat sini. byk sgt. oh,ini sungguh duniawi!

aku tag jaja, ayyub. cukup la tu. tak baik buli orang..

5 comments:

shafiksuker said...

time kasih kerna melayan kerenah main sep-sep aka tag

cdalan said...

sep-sep-sep
tom-tom-tom
air pasang pagi
surut pukul lima
nyonya bangun pagi
siram pokok bunga

lalalaaa~~~

Anonymous said...

nyonya mana yg suka bangun pagi nih? n satu lagi, dia siram pokok bunga apa?

cdalan said...

nyonya bangun pagi nak g mnyiram kat opis saiberjaya.huhu

dazzling 948 said...

kenapa tag aku juaaaa??
hahahah..
takpe nanti aku layan..
skrg mau titon....
nite!