Friday, February 20, 2009

test


test test (jaja..aku bjaya!!)

introduce to u. amoi.. DIA DAH TIADA (since 2006) kerana menghidap penyakit kanser. kanser kulit (logis?? kanser bulu kot..) she was injected to death. i remember when mami called me, "amoi saket. doktor suruh inject utk dia m***. kalau tak, dia suffer. should i say yes??" suara mami sayu di kala itu. aku diam je. "ikut suka mami la.." tak lama pastu, mami call lagi. kali ni mmg dia nangis.. n tup! i know eredi. amoi dah takde.. aku pon nangis. terus pack barang2 kat opis n headed to where mami ada masa tu.

tu la korang, kucing pon ada penyakit kanser tau..

9 comments:

Anonymous said...

kucing isap okok?

sharkpitt said...

saya tahu.kucing saya mati sebab penyakit itu.dia tido kat dapur and in the morning terus tak bgn.i was asleep and kucing saya dikebumikan oleh bibik.

kucing itu tidak di put to sleep tapi thinking of it kesian dia.kulit dia koyak dan pecah.then dia arwah.

semenjak itu saya tidak membela kucing lagi.

attachment melampau.

cdalan said...

elaboration yang mantopp..
yes! put to sleep..saya dok fikir2 ape kan phrase itu. injected to death?? apekahhh???

walaupun begitu, saya kini ada 3 ekor kucing yg salah satu nya sangat gimookkkk!!!

Anonymous said...

inilah kucing yang menyebabkan cda mc itu. tak cite satu lagi cite psl kematian kucing ko tu ke? sapa nama dia yg slalu tunggu ko pagi2 dpn toilet tu?

cdalan said...

dinnnaa!!! cekaut next entry.

rawsktar said...

cekaut eh..
hehe
dinna dah nganding bape bulan weih?

cdalan said...

cekidaut la..aisehhh.. downtime

aku tgh carik2 gambar objek yg buat aku mc tu, tapi tak jumpa la..aiseh lagi..

Anonymous said...

shida... gebu nya kucing ko nih.. gerammmm.. cantik sangat.. so sorry for her...sedey nya lahai

cdalan said...

kak umi in da hauss!!
welkam, welkam..

anne! teh tariiikk satuu!