Tuesday, March 17, 2009

winter sonata

ada sorang kawan aku ni, si Y, mau honeymoon. di korea. jangkaan tarikh bertolak adalah dalam minggu ni la. lantas, aku pon sms seorang kawan aku, si X, bertanyakan apa yg bes kat korea. yela, aku tak pernah pergi ke korea kan.. jawapan sms itu mengatakan boosch. hey, itu kan brooch, sengal. at the same time, aku sms Y, kerana mau pesan boosch. tapi sms itu undelivered. so barangkali Y sekarang sedang nyenyak dibuai mimpi dlm flight sambil memeluk sekarang boleh la panggil suami. syiok ah lu.. so kerana lambat, aku sms X, xde makna. dia dah g korea dah pon.. X reply mengatakan mau belikan aku tiket ke korea utk beli brooch sambil jumpa hero-hero drama bersiri korea. 'sila claim tiket anda di www.pergilasorangsorang.com'

.
.
.
.
.

ini hasil dia


aku hampa. harapan aku nak ke korea berkecai. X, thanks anyway kerana melayan emo aku kerana tak dapat beli boosch itu.

ini entry mengarut, tapi itulah hakikatnya..

oh ye, stylusku hilang!! tapi ahad aritu dah emo about it..


10 comments:

Anonymous said...

owh please la hentikan adegan menggariskan atas perkataan tu.sungguh annoying lah.buat sekali(sekala) cukup.

cdalan said...

biar la. aku tgh nak brush up skill coding2 aku ni. yela, blaja c, c++ penat2, takkan tanak apply kan. at least adala kan..

plis plis, jgn halang aku plis (nada mengada)

Anonymous said...

ha,ye lah..brush up la skill ko tu..mane tau nnt boleh mengharumkan nama negara dgn skill yang ada.

ko ni tembel tau!

rawsktar said...

tembel gile. hancur. tp takleh announce, nnt kena gelak..

eh, aku rasa kan dgn engineering skills yang kite seme ada, kite pun berbakti pada negara gak kan? tak semestinya pegi memana baru nk harumkan nama negara.

Anonymous said...

cda baru blaja buat strikethrough tulaa nak blagak. entry pon kena mende2 ada yg "perlu" pki strikethrough. aku pki strikethrough kat dlm words n excel on a daily basis.

anyway, aku x sukelah self-proclaim berbakti kpd negara, mcm tak ikhlas dowh. hehehehe. byr tax tiap2 thn tu bkn berbakti kpd negara juge ke? perlu ke announce to the whole world wide web?

cdalan said...

dindon!! strikethrough tu aku dah tau lama, cuma malas.

berbakti kpd negara tu..to me,its how you define berbakti tu yang matter. kalau self-proclaim tu, secara otomatiknya berbakti utk berlagak.

tembel tempe!!

Anonymous said...

haha, bayar bil letrik n bil telepon kira berbakti pada negara tak? bayar bil tm n tnb. diorang glc, so duit pi balik sket kat gomen. sapa mr X tuh? agak sengal laa dia haha

Anonymous said...

kt korea brooch mahal la.kalu ko beli borong giler2 bykkkk mcm nk berniaga baruu murah

dazzling 948 said...

ko keje plv tu dh kire berbakti pd negara la tuh...keje lebeh masa pun bukan dpt claim tu pun kire dh berbakti la tu kan...hehhe...

cdalan said...

yeke..uits uits..