Monday, October 4, 2010

mengidam

sedar tak sedar, dah 4 bulan aku jadik bini orang. huhu.. n same goes to my pregnancy. dah 16 minggu, approcahing 17 weeks. opss, aku kawen baru 16 minggu, baby dah 17minggu? konpius.. konpius.. it's because doc bagitau, masa scan,baby aku ni besaarr.. wah! tu yang jadi 17minggu tu, and the best part during my visit to Bedi, dia adalah a HE! but i dont really care about the gender, asalkan dia sihat, cukup sifat, alhamdulillah..

orang kata masa pregnant ni asyik mengidam2 ye? i duno. aku takde la mengidam yang bukan2 so far. paling teruk pon adalah nak makan otak2. sekali gabai beli 200 pcs of frozen otak2 kat kempas. ha kau! amik! tak abes2 lagi sampai sekarang..

dah la tu, aku tatau nak update ape lagi. later laa

7 comments:

mommaholicSURI said...

Congrats Shida!! Take care tau! :)

Wa@Wawek@Siti ;) said...

Congrats Shida!! Take care!! xoxoxo

rawsktar said...

hahahah amek kauuuuu 200 btg.

Anonymous said...

Cda, take good care. Same here, dah 16 weeks. hehe.. aku mengidam jugak.. nak makan mcm2 benda.. cth nya hari ni dinner dah plan nakgi makan tandoori kapitan :p hahaha

mommy kam said...

cda! mau ketemu n raba perut boleh?! hahahah! miss u bebeh! take care ye...

cdalan said...

mia, wawe : thanks! tengah nak caring kan diri ni =)

rawkstar : tu la! makan sampai nak pitam2 aritu.. la ni pon, ada lagi 20+ pcs left. esok lusa abes la tu!

jones : yea yea..congrates! jangan aku mengidam kueyteow sungai dua sudah..

kam : mau mau mau!! nak raba? nak suh ko raba lain bole? ko nak raba perut aku so that perut ko sama naik ngan perut aku heh?

HW said...

Update pasal preggie lah K.Shida! Nk baca pengalaman org. Hihi :D

Congrats & take care!

-Wahida-