Wednesday, August 13, 2008

gossip girl

i am watching gossip girl on 8tv, n fyi,aku dah tgk smua episod season 1. sbenanye biasa je citer ni, but ED WESTWICK sgt yummy ok..kalau ceweknya, aku suka sama blair. watak dia sgt colourful.


ninie, sorry, but sharing is always caring kan? hehehe..rufus humprey pon yummy..ni kalau el baca ni, dia plak nak sharing..tak dapek la weh!

this morning, i got credit from my big big bos..sbb i was the 1st who completed n submitted d assignment.yehhaaa! my bos pon kaget k. sbb dia pon tak siap lagi..hahahha! jahat tak. n today jugak, byk outstanding circuits completed, incl Tesco, Konica. after waiting the NTs.. can u imagine im waiting it since Apr? dah 5 bulan dah..alhamdulillah. n today jugak i got my another pay. ehemm.. alhamdulillah.

o ya. mlm td, dload lagu lucky (jason mraz & colby caillat<--betul ke ejaan ni?). yela, dah ada org dedicate.. thanx mr gbi! tbaik!
They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I'll wait for you I promise you, I will

I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Lucky we're in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday

And so I'm sailing through the sea
To an island where we'll meet
You'll hear the music fill the air
I'll put a flower in your hair
Though the breezes through trees
Move so pretty you're all I see
As the world keeps spinning round
You hold me right here right now


mmg dah dari dulu suka si pak jason ni. dari lagu the remedy.

awww..jiwang jap...uhuuu..
owh!my dad tukar channel, tgk badminton. on air now is double men. indo is leading. ohhh, kalah di set pertama. but there are a few shots yg nicelah!

arghh..aku mngalami selemo yg sgt truk ni..tak benti2 dia ngalir..jijik kan?

korang pnah dgr lagu flava, kenapa singgah kalau tak masuk tak? aku mcm suka. catchy eh. otw balik from opis tadi, rasanya ada dlm 10 kali aku repeat lagu tu. cuba bayangkan, dah la melalak kuat gile. pakai shades. psg lagu kuat2. tak pasang aircond. siap off henfon sbb nak dpt feel tu kan. lawak lawak.

pagi tadi, aku tewas dgn keinginan diri sendri. tringin makan roti canai! g la bfast ngn satthi, murthy n izan kat mamak. dah lama gile tak g mamak. yela, aku ala2 nak bann mamak ni..unles special kes mcm ni la. puyuz..

now, me n cra gigih nk dptkan smangat nak up kan jemariku lentik tu. beria2 ktrg ukur2 baju n ols. =)

aha! lupa nk ckp, arini i wore baju baru pegi opis. plus new handbag, plus new shoes. beria eh!

n today, i ada new mission. nak tau, brape kosnye nk jadi franchise JCo. anyone knows?

3 comments:

Anonymous said...

beb,gua suke chuck,not ed..hehe.

kan ke 500k ari tu kite diskas nak bukak franchise tu?

btw,lagu flava tu dah lame dah aku ngan tmah melalak pagi2 nak g keje..

Lucky u're in love with ur besfren eh?ke he's ur besfren becoz u're in love?

muah love u!

cdalan said...

ninie.s: yeppa..we're chucked! aku ada sgt keinginan nk bukak franchise! besfren org lain weh..but yg ini im lucky he's now my besfren!

muah lef u 2!

Anonymous said...

wey cda, sempat je ko nak selitkan nama aku ek...aku pun suka chuck ngan blair...best best...org kata aku gila bimbo sbb tengok criter nih...but pedulik apa aku...aku suka jugak...

i know u guys lef me...kuhik kuhik...