Thursday, August 14, 2008

nasi lemak

arini, i went to panasonic in shah alam to collect my lumix. suddenly, aku terlihat sorang minah ni pegang bungkus nasi lemak kaler cokelat. TERSENTAPPP! tringat makcik yg jual nasi lemak zaman dolu2 kat sekolah tu..ala, makcik yg kat bwh tangga kat blok a tu..walllaa..sedap gile kawwww! takde lauk hebat pon, hanye lah nasik, sambal + ayam kecik seketul. sape ingat, angkat tangan!!!

n guys, ADA GUD NEWS arini!!! let me not to disclose it here.. for me and my gelungan only. gelungan? apekah bahasa ini? mase dpt news tu, i rasa mcm darah smua pegi kat muka. n 1st i was to tell was muja sbb dia ada dkat2 my cube. then, my mom. gbi bz plak. thanks to all yg mendoakan.. smoga Allah balas jasa korang..amiiinnn..

tadi dpt email from my fren, ajak bercuti2. itenary sounds sooo evencer..

"The rough plan is to fly into Cambodia (Siem Reap or Phnom Penh), and then do the rest of the journey over land. This would roughly mean the following rough itinerary:

KL LCCT - Cambodia : Flight
Cambodia - Thailand (Bangkok, perhaps via Ayutheia) : Train / Boat / Bus. In the event of the land leg from Cambodia to Bangkok being too taxing / takes up to much time, a flight would be the alternative.
Bangkok - KL (via Penang): Train

Proposed Date: Start 15 October (midweek start for cheaper prices). Plan is to spend 2-3 days in Cambodia esp Angkor Wat (mari jadi Lara Croft!!), another 2-3 days in Bangkok, 1 night in Penang (sebab aku nak MAKAN!!!) and then on to KL / Kajang dsb"

interesting kan..hehehe..hati tu dah nak commit 50%. jalan lagi...hahaha..

jap..nak google siam reap la!


5 comments:

Anonymous said...

aku angkat tangan...aku ingat nasi lemak makcik blok A tuh...psl nasi lemak tuh lah aku slalu miss apa2 aktiviti pagi sbb aku terus membuta kat sick bay lepas tuh....hahahah...

fazilah:g said...

Aku pun angkat tangan.
Ingat sangat nasik lemak tu! Plus nasik lemak bilik warden pun aku ingat gak!

par-g

Anonymous said...

eh..ni nasik lemak makcik senah kan??

bkn die jual mase lunch ke yg kite lari2 escape p.e tu??

ke ade nasik lemak lain yg aku miss ni??tak mungkin.

a mother of two said...

giler best cuti-cuti yang evencer!!!

jeles guwe!!!

cdalan said...

nasi lemak yg kite beli kat bawah tangga blok A tu, nama dia makcik senah eh paG?