Monday, October 20, 2008

openhaus lalalala..

tanggal 18oct,dlm pukul 5pm onwards, rumah aku ada buat ala2 makan2 la. i invited small bunch of frens. it is intentionally for my dad's frens. so tumpang sekali la, alang2. dgn keadaan yg bz tu, tak sempat la nak capture gamba kan. so i mengerah rakan2 yg ada amik gamba during d session tu, pls, forward them to me. thanks in advance! =)
happy faces..


the food galore..

to those yg uninvited, im soooo sorry. tak sengaja. claim tau! for next year.. so u can be 1 of them yg dtg..teee heee..


6 comments:

shafiksuker said...

ishk ishk bestnya jamuan open house.aku hanya balik beraya 2 hari je.tu pon aku dok pi opis jugak.esok lusa aku nak ke labuan pula merantau lagi seblm ke miri

...hmmphh maybe masanya mencari "kamu" aku di sana....

Anonymous said...

C-da!!!!!!! huhuhu..sedihnye x dpt pi..almaklum la, aku jauh nun di selatan... :( thanks for the invitation tho.. knp mase aku ade kat kl ko xde buat open hse??!!!ahakss....huhuhu...

dazzling 948 said...

aku mcm kenal semua gambar itu...
arghhhh...mau kelim royalti ini...
hehehehe

Anonymous said...

di mana gerangan undangan beta?

cdalan said...

shafik, imagine je la ko mkn kat openhaus aku. bukan tak pnah pon kan..

wawerq, sokay. next2 year masih ada.

jaja, minta royalti? gol penalti nak?

tg sayfool, cu in london.

Anonymous said...

i'm in Amsterdam. Come n see me when u got free time okay? I'll be in Rabat, Morocco next week. U want sumthing from me? Do keep in touch.