Sunday, November 23, 2008

farewell

jumaat lepas,
opis mengelolakan majlis perpisahan utk aku. spt biasa, yang diraikan kena la bagi ucapan.

pic by Khairul. d lady is my AGM

lalala..aku tatau nape aku neves. tah ape yg aku merapu sampai aku tmnangis..sob sob kan..

tgh tahan sebak..haha!

ye la. dah 5 thn kat bspj.

tak cukup dgn itu, after opis, a bunch of us (anom, farah, izati) went to pyramid. azlina tak ikut kerana menemani hubby nya. peepsss!! jco session!! i ate 5 donuts in a row! danngggg! pening! after dat, headed to ole-ole bali. chin ming belanja dinner. thanks to all of u! serious aku rasa tersentuh dan terharu.

mcm2 event yg diadakan oleh beberapa pihak (mostly customers la) di pelbagai tempat.

thanks to all. really appreciate! smoga tuhan yg balas jasa baik budi smua.

ada lagi! esok di japanese restaurant dan selasa di shah alam!

p/s: picas will b uploded soon

4 comments:

dazzling 948 said...

welkam to the world of GOM babe...
i wish u all the best.. :)

sharkpitt said...

aku pon nak donat gak wei!ko masuk gomen ek?

cdalan said...

haah.
jom donat sesi!

Anonymous said...

semacam dejavu pulak melihatkan gambar perpisahan tersebut..