Friday, February 27, 2009

AKU EMOSI!!

aku tak faham betullah dgn pergolakan antara kaum kat malaysia ni.. mencabar sistem raja, ugut dengan bullet, tuduh menuduh..eh, ape niii.. to me, dah mencemar keharmonian yang ada selama ini. aku mmg tak paham dgn perangai mr. singh tu. sori, tapi please.. sila berpijak pada bumi yang nyata! youre a malaysian now, n yet u wanted to argue about kesultanan? n now nak tuduh2 org lain yang ugut konon. aku seriously tak boleh digest mende ni.. tak rasional kan? (tuduh dlm hati je bole?? btw, aci ke?). to me, aku agak2 aku tau whos d culprit behind these scenes.. jengjenggg...

sory im a bit EMO but i deserve this since a lot of happenings lately, beyond my control pon.. i know im not good to blab about politics, membicarakan tentang sejarah jauh sekali, but being a malaysian, i treasure n appreciate for what i have become now. kalau tak, aku takkan kawan dgn kaum lain, apetah lagi agama lain.

i hope someone will come forward n clear the air.. amiin

p/s : malam ni nak g tgk m nasir!!

5 comments:

dazzling 948 said...

jelesnyeeeeeeeeeeeeeeeee...........
m.nasirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
btw, ko tau ke lagu2 m.nasir nie???
kakakakakakkaka

cdalan said...

helo!! aku membesar dgn lagu2 m.nasir. en sahlan suka gile ok. hampir smua album m.nasir dia ada..

tapi, even mmbesar ngn lagu2 m nasir, tajuk lagu, den tak brape tau..

rawsktar said...

aku tak jeles sgt m nasir. aku jeles ostolia.

Anonymous said...

haloh shida. cantek layout baru ni. tapi kenapakah letak link ke blog lame tuh?? huhu.. plisss

cdalan said...

wani waniey! done!
sori la. aku main paste je..