Sunday, March 1, 2009

saya suka tengok gambar dolu-dolu..

2 hari lepas, saya pergi menonton m.nasir di ib. walllawwwweeeii.. serious superb, energetic!! saya siap nyanyi seiring dgn sifu (of kos dgn d rest of audience). siap jumpa aidajeng lagi.


[gambar besar] darjah 4 (kat taman rama2 penang)
[gambar kecil (top)]umur beberapa bulan (debab kann)
[gambar kecil (tengah)] umur 5 tahun
[gambar kecil (bottom)] darjah 1. style! ada fringe gitu..



ni ada satu lagi. masa ni umur saya 5 tahun.


oh! khamis ni exam. pen off. stadi stadi stadi!!

5 comments:

rawsktar said...

ahahahaha..stylo gile. pesen fringe ko dh ada lama rupanya.hehe. rmbut masa zaman kanak2 memang cantik bersinar kan.

cdalan said...

mak aku sapu minyak zaitun yg indians pakai tu. busuk sket, tapi takde KUTU!!

buih said...

saya tak blog hop.

yang gambar besar tu gambar ngan M nasir ke?

cdalan said...

gambar besa tu dgn mr. bapak ok. gambar dengan m. nasir, hold dulu.. nak kena bukak hardisk yg dah crash.

Ada Dalina said...

so cuteeeee la kak cdaa...
chomey...