Wednesday, March 4, 2009

two wrongs can make no right

aku tido lewat malam tadi. nearly 1am. tapi seawal 520am, dah bangun. hantar dadi gi airport. flight dia pukul 730am. kesimpulannya sekarang, aku masih ngantuk di opis. padahal esok exam. tapi tak abes baca nota lagi. malam tadi, alkisah stadi, tapi depan tv. muka aku pon dah melekat kat notes yang ada tu sebab ngantuk sgt tatkala membaca ni. syaitooonnnn betul. plis, jgn bertenggek kat mata aku, plis. aku perlu stadi ni.. aku taknak stay up lama2 malam ni.

esok, aku kena pegi bspj, untuk sign documents. aritu kata takyah. semalam kata kena pulak. dah la borang aku pulangkan hartabenda tm tu hilang! dah kena sign balik. patut la gaji nov & dec still kena tahan. syahduu...

esok jugak nak pegi oub bank, nak baya maintenance umah. yeay! semalam berita gembira! my tenants nak continue menyewa for another year! so, takyah pikir part tu dah.

esok jugak nak pegi bank rakyat. nak setelkan pasal tolak gaji. ye..aku ada personal loan. hutang..hutang.. bila nak kaya ni..

ish, okla. dah la esok nak exam, ada hati lagi nak post kat sini. aparaaa!

p/s: kalau nak tanya ape kait ngait tajuk post n isinya, ia adalah petikan dari lagu yg aku dengar pagi tadi..

4 comments:

rawsktar said...

mau tak kesah aku? aku tido pukul 11. selepas menang tiket raja lawak final. then, aku harap nk bgn at 2.30am. dh ada org kejut, tp aku lelapkan mata semula. pkl 5 aku bgn. menggelabah. baca2 sket, tertido lagi. 715 aku bgn. skang lunch hr dan aku sgt tertekan. dan tak gi lunch.

cdalan said...

syahdu gak tu. tapi ada elemen mencuba, which i like!

aku tertekan gak tapi baru balik lunch ni. apekah??

petang ni ada miting plak tu. hangin!

aku nak baca notes aku b4 and after meeting. siap nak bawak notes masuk miting. i dun care!

malam ni ada org ronggeng??

naqisyah said...

makcik..aku juga dah jumpa blog hang.. hehehe..

dazzling 948 said...

wawah...layout baru nmpk....
cemerlang!!!