Monday, December 29, 2008

fatimah jr etc

1. baby timah


tanggal 27 dec 2008, 7.19pm, lahirlah
hannah (montana) berejaan ha-nun sabdu-ha ke dunia. eh timah, jadi tak nama hannah tu? sukati aku je letak kat sini. aku menerima panggilan cemas (bukan hangit ye) dari fatimah tepat 7.36pm. ia jadi miscall sbb? aku tgh mandi. baru balik dari muar la katakan. so aku pi visit fatimah and fatimah jr the next day. saing visit ngn zuzu. ada pula nenda hannah (lama aku tak jumpa mak si timah ni. yela, dulu asik belasah kuey teow goreng kat umah dia). baby ni dilahirkan secara normal, 2.95kg beratnya dan 50cm panjang. beberapa foto ditempekkan di sini.


bayi ni mmg gigih. asyikla nak buka mata, tak sabar nak lihat dunia.


2. dividen


aku dpt cheque bernilai rm2. ini sempena dgn agm company. ingat tak entry pasal ada customer aku bagi share company dia tu? baca sini.


3. baling selipar

malam tadi, kanak2 tu dtg nak main baling selipar kat depan umah. y here? sbb ujan, derang takleh main kat laman umah tokcik. aku terhibur. ye la, masa kecik2 dulu, aku main gak baling selipar ni. setiap petang, without fail.

hariz n naqib. both darjah 1 next year.



the team


2 comments:

rawsktar said...

rm2 je???

ni yang lagi semangat nk join MLM.

Anonymous said...

cda..jadikla hannah...so yang registered kat JPN is Hannah Kamelia binti Aizan... :)

Nama persediaan nak masuk U aunty Dinna G nih...hehehe