Friday, December 26, 2008

poser

semalam, time on d way nak g umah cik jun (cik jun adalah makcik aku), aku ajak smua org joging pagi ni. ini smua sbb mami cerita yg dia success joging time dadi g range. so pagi2, dadi dah gegar kitorang, ajak g joging. arakian 820am, kami sampai tempat kejadian. aku sakses 4 balapan. mami ngn cra 3 je. ksian cra, kena teman n layan kerenah mami yg kejap2 belakon cramp. sbenanye nak ngelat dari joging.

lpas tu, kami join range. aku try la dalam 10 pukulan. out semuanya! aku memang tewas la pada game golof ni. stakat nak bgaya ngan kayu golf bole la.

ini gambar org2 yang sengal, suka nak gelakkan org.

walaupun pagi ni tidak dibenarkan sesi nasi lemak (cadangan mami), tapi kami ke kedai capati. sedapp woo.. bertambah lah kalori balik. tapi arini aku sakit perut =(

sambung lagi. sesampai di rumah, sesi menghensemkan amir pulak. time belek2 amir, terdiscover tayar kanan dan rim ada pecah sket. sapelah yang bawak langgar keta aku ni (hangen!). takpela. aku nak g muar pon jap g, bukan guna keta. esok la baru pikir.

haf a nice weekends guys!

4 comments:

Anonymous said...

stylo mylo nmpak semenjak jadik golfer nih. hahaha

cdalan said...

stylo mende. out of 10 pukulan, 8 adalah pukulan angin. wakakaka.

Anonymous said...

ok laa tuh. tiger wood mase kecik pun pukul angin jugak.

cdalan said...

jgn samakan dgn tiger woods.dia dah tahap dewa, saya di tahap sambil lewa.